Tapetsering av Blåklint

 
Jag var peppad upp till tänderna idag! I går hämtade vi mer cellulosalim på Färg från förr, jag glömde nämligen beställa det med tapeterna... Jag provade med rismjölslim, men det gick inget vidare. 
 
Det tar sin lilla tid att förbereda allt, men vad en har igen det när en sätter i gång. Ändå.glömde jag att skära bort vissa detaljer.
 
 
 Tapeterna kantskärs på traditionellt vis, gick smidigare än jag vågat att hoppas på. Jag använde en vanlig sax, för vi hade ingen vass kniv. Det tänkte jag uppgradera tills i morgon.
 
 
Första våren gick bra, men sen kom jag på att jag har glömt att skära fram ventilen. Det gick inte så bra, så nu hoppas jag på att det blir en extra våd över 😄 annars har vi andra kluriga lösningar på g.
 
 
Jag hann lite mer än hälften idag. Sambon ägnade sig åt att koppla i hop värmesystemet,  vilket resulterat i att vi har ett elelement i natt. Heh. 
 
Men! I morgon blir det andra bullar! Då kopplas vattnet på och jag hoppas att bli klar med vår sängkammare. Dock behöver jag pappspänna lite vid andra fönstret också. Hm. Så vi får se hur pass ambitionen håller.
 
#1 - - Lillebror:

Wow!! Här händer det saker!! Fint!

Svar: taack 💕
Sara