Efterlysning av udda sättugnsplattor

Vi har legat i idag och det ger lön för mödan! Vi har hunnit vad vi försatt oss, men än får ni inte bilder. Dock kan jag avslöja att jag har tillförskansat mig en liten yta i tillfälliga ateljén att sy i! Men bild på det kommer...

Vi ska måla lite till, sätta upp garderobsdörrar och jag ska svärta sättugnsplattan i sovrummet. Oavsett känns det som om en stor sten har lyfts från mina axlar 😊


Tänkte förnya min efterlysning av era sättugnsplattor. Vi har drottningen,  och andra vanliga är Sankt Göran och draken, konungen, Eva och Adam samt Sista måltiden.


Min mamma och pappa har denna tjusiga sättugnsplatta, som har satts på höjden, en ovanlig variant med änglar som jag inte har stött på någonstans.


Jag ska försöka finna någon information om hur gammal den är, om det ens finns... Vi får se, men jag lovar att dela med mig av vad jag får in för sättugnsplattor!