Julstök

Idag och igår har jag julstökat. För att få.Någon ordning har jag ägnat dagen åt att få i hop våra prylar i en hög i salen. Ni kommer i håg att vi hade ett bord där? Nu ser jag att det behövs en tavla där snarast...


Äntligen kan vi använda den ytan att göra något kreativt på! Typ måla, leka med lera, bygga tågbana, sy... Nä, just det. Jag satte nog symaskinen längst in.


Jag kommer inte längre i håg vilken tidsplan vi hade på våra sovrum, men jag vill minnas att vi trodde att de skulle vara klara under jullovet. Jösses, vad lite jag visste om renovering då. Mycket annat har vi gjort emellan, så de har verkligen inte varit särskilt högprioterade.  Men ändå.

Stök i en hörna passar mig bra, i vilket fall 😄 Jag får nog gå en runda nu, för allt dammet från lådorna verkar ha hamnat i mina lungor. Puh.



#1 - - Odd:

Vägen är målet, o det ÄR inte bråttom, eller?

Svar: Hehe, nej, det är bättre att det blir bra 😄 Dock verkar den tajta tidsplanen hålla, så att vi kan få fint här under julhelgen!
Sara