Jag skulle ju bara rensa glasverandan...

Lördag som det är så var den tänkt att användas till arbetsdag. Min plan var att måla glasverandans dörrar. Hittills om lördagar är jag slutkörd, gravid-sover mitt på dan så jag har lärt mig att ta det lugnt. 

Men först skulle vi bära ut soffan som jag kommer att ha tid att klä om när jag är fyrtio.

Och sen skulle jag ju bara dammsuga...
Sen skulle jag bara måla golvet, så att vi kan använda denna som ingång när vi målar andra golvet. Glömde bort dörrarna lite.


Sen kom jag på i vilken ordning jag behövde göra allt i.

Så nu är taket nymålat och resten av verandan förutom fönster o golv är målat vitt. Två strykningar till bara. ☺ Sen blir det golvet!  


 Äntligen ska vår pärla få bli fin. Vad sägs om rosa spetsgardiner på det? Om jag bara kan finna de...
#1 - - Anonym:

Blev fint och rosa låter fint! 😀 Love rosa

Svar: eller hur! rosa o mild turkos i mitt hjärta.
Sara